OYUNUMA ANİME KIZI DENK GELDİ! (ig:gizemzxs) #games #keşfet #valorant #shorts #game #gaming #game - theinternetinformatics.org

OYUNUMA ANİME KIZI DENK GELDİ! (ig:gizemzxs) #games #keşfet #valorant #shorts #game #gaming #game

Eldorina
Views: 779643
Like: 50575
Umarım videoyu izlerken keyif alıp beğenmişsinizdir. Abone olmayı ve like atmayı unutmayın :))
Valorant ismim: Eldorina 0101
Bana ulaşmak için:

🌸 Instagram: gizemzxs
💫 Discord:
💚
💗

220 Comments

  1. Oyunda anime kızı buldum ✨oYnAğt BakALIğM✨

  2. 😂😂😂😂😂😂 adamlarabak 😂😂😂😂😂

  3. ne güzel herkes birbirini seviyor

  4. Oynat bakalım dediğin ses çok tatlıydı zaten normalde de tatlı yanlış anlama ama o daha çok tatliydi

  5. sırf anime kızı bulmak için tokyo girip de bulamayan ben

  6. Lan ben seni brook havende gördüm ama fenerlisin adam sın

  7. O sondaki görüntüye dayanamayip takip ettim

  8. Jett in dc admini olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam o level ne

  9. Abla yemin le su oynat bakalım cumlesine 500 kere izlerim

  10. Hani anime kızları gerçek deyildi🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

  11. Hocam arkadaşım hile gibi 25 438 seviye şaka gibi

  12. Neon: hepimiz ayniyiz beni neden sevmediniz

  13. Kardeşim o neki 932 lvllik adam var oyunda atym sana fotosunu 😀

  14. Abla warlicia ve syd ile video çekermisin

  15. Me:Geliyorlar
    X:Kimler geliyor?
    Me:The Cihandan geldik…

  16. Biz seven yamezrad yada arkamd
    😢

  17. Mangaların İngilizceden çevirildiğini öğrenince gelen zortlama

  18. Lan valorant oynayan kızları sesi neden böyle? 🤔

  19. Sondaki abiler benim modum abiler cok iyi yaa boyle duolar istioom

  20. bende editörlüğünü yapıyorum evlilik görüyorum hocam

  21. Jett manga çevirmenliği yapıyorum dedikten sonra takımın şaşkınlığı BXMDKFPUGIĞHÜJ

  22. Hayatımda gördüğüm en iyi takım reyna ile raze de çok iyi AOUWHSKDİE

  23. tsk abla sende güzelsin takşp ediyorum tmm

  24. Demon slayerciler burdamı 💅👁👄👁💅

  25. O değildi o kedinin ve senin güzeliği😂😂😂😂😂😂

  26. アニメの女の子がいたらよかったのに

  27. Reyna BeNdE SeNi ÇoK SeVdİm, Eyvallah KrAl BeN De SeNi ÇoK SeVdİm dsdsjdsjssj sizi kıskanmaları peki

Leave a Reply

Your email address will not be published.