😭 KÜÇÜK KIZI VURDULAR ! 😂KOMİK RECEP 'YEŞİL IŞIK KIRMIZI IŞIK' OYNUYOR ! | BROOKHAVEN SQUİD GAME 💚💖 - theinternetinformatics.org

😭 KÜÇÜK KIZI VURDULAR ! 😂KOMİK RECEP ‘YEŞİL IŞIK KIRMIZI IŞIK’ OYNUYOR ! | BROOKHAVEN SQUİD GAME 💚💖

BUSE DUYGU
Views: 195006
Like: 9677
🍓 HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR BUGÜN KOMİK RECEP BÖLÜMÜ İLE KARŞINIZDAYIM MUTLAKA İZLEYİP LİKE ATMAYI UNUTMAYIN İYİ SEYİRLER 🥰👍
💙 MAVİŞ ROBLOX ABONE OL :
💗 INSTAGRAM :
💛 MAİL: [email protected]
🎁 BANA HEDİYE GÖNDERMEK İSTERSENİZ ADRESİM 👉🏼 CENAP ŞAHABETTİN SK. KOŞUYOLU MH. NO: 29 KADİKÖY / WEDİACORP TEKNOLOJİ MEDYA.🥰
#roblox #buseduygu #squidgame

427 Comments

  1. Çok güzeldi ama bebeği de yapsaydınız sevinirdim

  2. abla nolur benide videona al😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  3. Buse abla seni çok seviyorum çilek gücü🍓🍓🍓🍓🍓🍓

  4. Abla Seni çok seviyorum" B L U K Gücü 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

  5. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. Abla kedini feda etti buse anlasa 😭😭☹

  7. ben tam filmi bitirip youtubeye geldim karşıma bu çıktı dehşet bir film inşallah 2. sezon gelir adamın katılıp katılmıyacağını çok merak ediyorum 2. SEZON HEMEN GELLLL

  8. abla saftırik aile hikayesini çeker misin çok komik ve güzelde

  9. Abla ne ara yeni intro yaptın çok güzel MÜP 👌👌👌👌 D.U.Y.G.U. L.A.N.D.I.N TAM BİR KRALİÇEMİZSİN❤❤💙💙 ABLO

  10. Abla han krala video çekermisin nolurrrrrrrr isteyenler +1 lesin 😘😘😘

  11. Abla seni çooook seviyorum
    B-U-L-L-U-K-L-A-N-D-I-N

  12. 😂😂😭😭💚💚💖💖💖

  13. Abla ben hem senin vidovnu açıyorum netfilx sen de SQUID GAME izliyorim

  14. Abla bız çok zenhın nız ısdersen sana 800'0 robrok atarım saten resmıme bak evımıs havuslu 💎💎👑👑

  15. Buse Abla K-POP haritası oynar mısın? (B-U-L-L-U-K-L-A-N-D-I-N seni çoooooooooookk seviyorummm🍓🍓🍓)

  16. Video nun başlığı çok güzel olmuş amma seningibi tatlısı ve güzeli yok💋🤍🌸🍓

  17. ben hatice abla seni çooooook seviyorum

  18. Of ya abla eskiden hep Adopt me videosu çekerdin ama artık full brookhaven Adopt me yakında kapanacak ;(
    Bana hak verenler 1+💔

  19. Squid game ilk bölüm qwwweqqeqwwqwqwqeqqeqwqwq

  20. Abla seni cok seviyorum en kisa surede umarim 1 milyon olirsun insallah

  21. Abla seni robloxta gördüm keşke evin açık olsaydı hayalim seni gerçekte görmekti ama oyunda görsemde olurdu ama yine olmadı :((

  22. Bu işe harbiden emek veriyosun abla video atmadığın bir gün bile yok inşaallah emeğinin karşılığını en yakın zamanda alırsın ablam🥰😍🍓❤️

  23. Yeni video club robloxta çekildi büyük bi ihtimalle pamir abide var

  24. Abla seni çok seviyorum❤ devamıda gelsin ❤ ❤ÇİLEK GÜCÜ❤

  25. Aboğğg ne olmağı unğnutmaaaa

  26. Merhaba 😊😊😊😀😊😊😊😊😊😊😊😊

  27. Valla keske zengin olsaydılar

  28. yia çk tatlısın busoş ablişimmm🍭💗😍

  29. intro bağımlılık yapınca bne:ABONE OLMAYI UNNUTMAĞ(> O <) tekrar oynatıyom iki saattir sajkldjıosajıofdafsafsafaf

  30. Abla çok güzel video ama o cız ses kulağımı patlattı

Leave a Reply

Your email address will not be published.